// Chalkboard Stories

Bonjour!

Mood : Capek sudah - -'
Status : Nak beli earphone :(


HomeAboutStuff


Tagboard

Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back. 

cbox code here

Visit dem'



Busy Girl
Allahuakhbar . Sem II ni memang aku tak boleh bernafas . susah ! kelas pack gila . habis tu minggu ke-7 (minggu depan) nak hantar smua . smua benda kena hantar mnggu depan dan sngat SUCKS ! errrr . bukan stakat tekanan benda tu . tekanan pasal 'dia' lagi . semalam aku text dia . dia kata dia okay . tapi dari perbuatan nya dia tak okay langsung dengan aku . macam aku jak yang semangat btul mau rapat sama dia . sedih co . aiishhh . geram nyaaaaaa . aku sangat sensitif tau . kdang2 pasal benda kecik pun aku bole terasa . even pasal coklat . dia bagi coklat sama roommate lain . tapi tidak padaku . MOTIF ?? tak ka panas jadi nya .

dan sekarang baru aku faham . dia akan cari aku bila dia dah takda kawan teman dia . kalau tak memang hampeh la nak cari aku . dalam bilik pun klau bukan aku yg tegur mmng ndada la brcakap . sedih bah . disisihkan btul oo aku ..

k lah bye .